Voortgang speelplaats

De verbouwing van de speelplaats nadert zijn einde.

Er is de afgelopen maanden hard gewerkt om de speelplaats, kinderen noemen het al een pretpark, te bouwen.

Door de weersomstandigheden is de termijn van 24 juni niet gehaald. Warmte, regen etc.. houden enorm op. Daardoor heeft men nog niet kunnen aanplanten en dat is wel nodig als je van een groene speelplaats wil gaan spreken.

Dat gebeurt pas in de laatste week van de schoolvakantie. Tot die tijd wordt de speelplaats wel verder afgemaakt in bouwtechnische zin en daarna afgesloten voor de vakantieperiode. Na de vakantie mogen de kinderen er wel weer op spelen in de pauzes. Een plechtige opening zal ook pas na de vakantie plaatsvinden.

Er zal ook een keuring plaatsvinden in verband met de veiligheid.

Een impressie van de stand van zaken kunt u op de foto’s zien.